Kde můžeme najít SEO katalog

Je samozřejmé, že když jdeme nakoupit, chceme si předem udělat obrázek, co můžeme v daném obchodě očekávat. To platí, ať už sháníme jakýkoliv výrobek nebo službu. Proto je obvyklé, že předem studujeme katalog dané firmy. To platí i u těch, které nabízí optimalizace webových stránek pro vyhledávače, známé také pod zkratkou SEO, z anglického Search Engine Optimalization.

 

Co vše by měl takovýto SEO katalog obsahovat? Především detailní popis daného produktu a jeho přesný název. Je zde totiž nutné vyloučit jakoukoliv možnost záměny například s jiným typem. Pokud například nabízíme analýzu klíčových slov pro jednotlivé vyhledávače, je nutné přesně specifikovat, o který vyhledávač se jedná.

 

katalog1

 

Dále je to samozřejmě cena jak s DPH, tak bez DPH. Ta by měla být jednotková, aby si zákazník mohl spočítat, kolik bude platit, tak i skupinová, pokud je větší množství levnější. To platí například u podpůrných článků, kde je obvykle cena za jeden nižší, pokud jich necháme napsat více.

 

To vše pomůže potenciálnímu zákazníkovi v rozhodování. Ovšem k tomu je také potřeba, aby si onen katalog mohl prostudovat ještě dříve, než dojde k samotné transakci. Je tedy samozřejmé, že jej firmy poskytují k nahlédnutí.

 

katalog2

 

Najít jej můžeme zpravidla na jejich webových stránkách. To je nejvýhodnější pro obě strany, neboť to zákazníkovi poskytuje snadný přístup, a pracovníkům firmy možnost jej snadno a rychle aktualizovat, pokud je potřeba.

 

Ovšem někteří dávají stále přednost tištěné verzi. Ta bývá k dispozici v sídle či na pobočkách dané firmy. Zde do něj můžeme zdarma nahlédnout. Také je možné ses pracovníky firmy domluvit, aby vám jej, samozřejmě za poplatek, poslali na vámi uvedenou adresu.

 

Jak je vidět, možností máme celkem dost. Je tedy poměrně snadné si projít katalogy několika firem a vybrat si nakonec tu, která se vám zdá nejvýhodnější. Koneckonců, přesně takhle by měl trh fungovat.